Aanmelden

Huisregels

Probeer minimaal 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn. Wij sturen u 2 dagen voor de afspraak een herinnering per e-mail.

Wij willen u er wel op wijzen dat het verzenden van de herinneringsmail een service is. Het komt wel eens voor dat dit niet goed gaat. Het is te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid om uw afspraken bij te houden.

Poets uw tanden voor uw afspraak of bij ons in de poetsruimte.

Doe dit uiterlijk 24 uur van te voren (op werkdagen) telefonisch of aan de balie. Doet u dit later, dan moeten we u helaas kosten in rekening brengen. Deze zijn afhankelijk van de behandeling en de tijd die ingepland stond.

Als u verhuist, een ander mailadres krijgt, van verzekeraar wisselt of als er iets anders verandert: geef dit dan aan ons door. Dit kan bijvoorbeeld per mail. U bent zelf verantwoordelijk voor het up-to-date houden van uw gegevens.

Gebruikt u medicijnen of heeft u gezondheidsproblemen? Dat is voor ons belangrijke informatie. Geef het dus aan. We gaan uiteraard vertrouwelijk met deze informatie om, we houden ons aan de privacywet.

Op tandartsbehandelingen gelden in het algemeen geen garantiebepalingen. Maar omdat we overtuigd zijn van ons werk en natuurlijk willen dat u tevreden bent, kunnen wij in individuele gevallen wel coulance bieden. Neemt in dat geval contact met ons op. Samen met u bekijken we de situatie en de oplossingen.

Heeft u een klacht? Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Vraag om een verhelderend gesprek. U kunt telefonisch een klacht melden bij de assistent en u wordt teruggebeld door de tandarts die u heeft behandeld. Of u kunt ons een e-mail sturen met uw klacht. Wij nemen uw klacht zeer serieus en willen graag samen met u tot een oplossing komen. Neemt u in dat geval contact met ons op. Samen met u bekijken we de situatie en de oplossingen.

Komen we er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de NMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.

Uitsluitend voor zeer dringende spoedgevallen, zoals uitgeslagen tand of hevige ontsteking met daarbij hoge koorts, kunt u gebruik maken van de avonddienst. Deze is te bereiken op nummer 050-5350370

Voor pijnklachten in het weekend, kunt u gebruik maken van de spreekuren van de dienstdoende tandarts. Op zaterdag en zondag om 11.00 uur en om 18.00 uur.

De dienstdoende tandarts kunt u voor het adres ook bereiken op 050 53 50 370 u wordt dan automatisch door verbonden met de juiste tandarts. Voor zeer acute gevallen is het mogelijk om buiten de spreekuren een afspraak te maken.

Houdt u er rekening mee dat aan alle hulp die de dienstdoende tandarts biedt kosten zijn verbonden die u in de meeste gevallen contant dient te betalen.

Aanmeldingsformulier

Wilt u zich aanmelden als nieuwe patiënt? Dan verzoeken wij u vriendelijk om het onderstaande formulier volledig in te vullen en te verzenden. Een van onze medewerkers neemt na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Aanhef

     

     

     

    Achternaam

     

    Telefoonnummer

    Tussenvoegel(s)

     

    E-mailadres

    Initialen

     

    Geboortedatum

    Adres

     

    Burgerservicenummer

    Postcode

     

    Zorgverzekeraar

    Woonplaats

    Verzekeringsnummer

     

     

     

     

    Opmerkingen: